Klantenservice pagina

  • Winkel info

    Oostlaan 28, 2641 DL Pijnacker zuid-holland Nederland
    KvK: 91647622 BTW-nummer: NL865723849B01

    Waar vind je ons op de kaart bekijk het via Google Map

  • Openingstijden

    Maandag tot en met vrijdag van 10 - 16 uur. Uitzondering: zaterdag van 10 tot 17 uur
    Klantenservice is telefonisch bereikbaar van 10 tot 12 uur op +31153649694

  • Info

    Voor retouren, klachtafhandeling etc zie onze Algemene Voorwaarden onderaan deze pagina.

Check hieronder eerst even voordat je een e-mail gaat sturen.

Vragen over het bestelproces

Hoe verloopt je bestelling.

Op het moment dat je in de webshop je keuzes hebt gemaakt, dien je in je winkelmandje aan te geven dat je akkoord gaat met de voorwaarden om naar het afrekenen te gaan.

Bij de optie ‘bezorgen’ heb je meerdere keuzes, zoals een bezorging zonder voorkeur, een avondbezorging of een bezorging bij een servicepunt zoals een pakketautomaat. Woon je in de buurt, dan kun je natuurlijk ook aangeven dat je de bestelling gezellig komt ophalen. Let op: deze optie is niet altijd beschikbaar. Wij kunnen ervoor kiezen om deze tijdelijk uit te schakelen.

De betaalmogelijkheden zijn afhankelijk van de locatie waar je je bestelling plaatst. Er even van uitgaande dat je een Nederlands adres hebt, zie je opties als iDEAL, Klarna en creditcard. Ook Apple Pay en Google Pay behoren tot de mogelijkheden.

Heb je alle opties aangegeven, je eventuele kortingscode(s) toegevoegd en alle benodigde velden ingevuld, dan rest je nog om op de knop ‘Betalen’ te drukken. Meer over kortingen vind je onder het tabblad ‘Kortingen’ of ‘Spaarkaart’.
Let op: vanaf dit punt heb je een betaalverplichting.
Pera Pasha biedt geen mogelijkheid tot het samenvoegen van bestellingen.

Hierna start het verwerkingsproces, beginnend met het verzenden van een bevestigingsmail naar jouw e-mailadres. Hierin zetten we nog even op een rij wat je hebt besteld en hoe je hebt betaald.

Vervolgens ontvangen onze medewerkers een pakbon waarmee ze jouw pakket gaan verzamelen. Ook dat moment laten we je weten via een e-mailbericht.

Als alles op voorraad is, gaat het pakket meestal nog dezelfde dag mee met de koerier, mits de bestelling vóór 16.00 uur is geplaatst. Je ontvangt dan een update van je bestelling met daarin de Track & Trace-code, zodat je de bezorging kunt volgen.

Mocht de voorraad niet compleet zijn, afwijkende verfbaden bevatten of iets dergelijks, dan wachten we tot de voorraad weer op peil is. Je ontvangt dan opnieuw een bericht van ons via e-mail.

Heb je speciale ‘Weekend Deals’ uit de nieuwsbrief of via socials besteld, dan duurt het verzenden meestal twee dagen langer.

Bestellingen met een ‘Pre-Order’ of ‘Reserveer Nu’-product ontvangen direct een extra e-mail met uitleg over het bestelproces van dit soort producten.

Voor meer informatie over Pre-Orders en ‘Reserveer Nu’-producten, kijk dan even bij het tabblad ‘Pre-Orders en Reserveer Nu’.

Vragen over de bezorging

 

De bezorging van je bestelling

Afhankelijk van je keuze wordt je bestelling thuisbezorgd of afgeleverd bij een servicepunt of pakketautomaat. Bij thuisbezorging kun je bovendien kiezen voor bezorging overdag of in de avond.
Als alles op voorraad is proberen we het nog dezelfde dag te versturen (mits maandag tot en met vrijdag voor 16:00 uur besteld), zodat jij de bestelling de eerstvolgende dag in huis hebt.

- Zit er een Weekenddeal bij? Dan wordt je bestelling niet voor woensdag verzonden.
- Staat er bij het product een andere specifieke levertijd? Dan heeft je order automatisch een langere levertijd.
- Heb je gekozen voor 'Afhalen in de winkel', dan ontvang je van ons een bericht wanneer de bestelling voor je klaarligt. Vergeet dan niet je afhaalbevestiging met QR-code mee te nemen.
-Zit er in je bestelling een  'Pre-order' / 'Reserveer Nu' product, kijk dan hieronder in de tabel wat de vermoeddelijke datum is dat je bestelling verzonden zal worden


In sommige gevallen kan het zijn dat bijvoorbeeld het aantal bestelde bollen garens niet van hetzelfde kleurbad zijn. In dat geval bestellen we direct nieuwe voorraad bij de leverancier zodat jouw bollen allemaal hetzelfde verfbad hebben. Je bestelling zal dan later verzonden worden. Op het moment dat de producten binnen zijn ontvangt je automatisch een e-mail bericht van ons dat je bestelling onderweg is.

Zodra je bestelling bij ons wordt opgehaald, ontvang je per e-mail een Track & Trace-nummer. Hiermee blijf je op de hoogte van de bezorgstatus. Meestal ontvang je ’s avonds laat of ’s nachts een nauwkeuriger inschatting van het bezorgmoment. Zodra de bezorger zijn wagen heeft geladen, volgt vaak nog een update.

Heb je gekozen voor bezorging via een pakketautomaat? Dan ontvang je bij aflevering een bevestiging met een QR-code om de ‘kluis’ te openen.
Heb je gekozen voor bezorging aan huis, maar is er nog geen definitieve bezorgplanning gemaakt? Dan kun je alsnog kiezen voor levering via een pakketautomaat.
Wil je de bestelling gewoon thuis ontvangen? Dan hoef je verder niets te doen – gewoon rustig afwachten met een kopje thee 😉

Heb je de bezorging of bezorger om welke reden dan ook gemist? Kijk dan even in je brievenbus of in de bezorg-app. Vaak staat daar vermeld of het pakket bijvoorbeeld bij de buren is afgeleverd, of dat er verdere actie nodig is. Meestal kun je ook aangeven waar je het pakket alsnog wilt laten bezorgen.

Vragen over 'Pre-Order' en 'Reserveer Nu' producten

 

Pre-order / Reserveer Nu producten en bestellingen

Pre-orders zijn bestellingen die je plaatst en betaalt ruim voordat het product leverbaar is. Voor Pera Pasha is dit waardevol: het helpt ons de juiste inkoophoeveelheden te bepalen. Vaak zijn er aan pre-orders ook speciale prijzen of kortingen gekoppeld.

Wij raden het af om een gecombineerde bestelling te plaatsen met zowel reguliere producten als pre-order artikelen, als je niet bereid bent te wachten tot de pre-order voorraad beschikbaar is.
Let op: pakketten worden niet achteraf gesplitst. Wil je niet wachten? Plaats dan gewoon twee aparte bestellingen.

Ook het betalen van een Pre-order of Reserveer Nu-bestelling via Klarna raden wij af. Klarna biedt geen mogelijkheid om de betaling te pauzeren tot het moment van levering, wat tot ongemak kan leiden.

Vragen over korting(en)

 

Kortingacties

Pera Pasha heeft regelmatig acties waarbij korting wordt gegeven op producten of diensten. Dit zijn vaak dagdeals. We begrijpen dat je soms net naast een actie grijpt, maar een dagdeal is écht een dagdeal en dus niet geldig buiten de aangegeven periode.

Houd daarom onze socials en nieuwsbrief goed in de gaten.
Vergeet je tijdens het bestellen en afrekenen de kortingscode in te voeren, dan kunnen we deze helaas niet achteraf alsnog verwerken.

Heb je onze app op je mobiel? Accepteer dan bij installatie de optie om berichten te ontvangen en zet de notificaties aan. Zo mis je geen enkele actie.


Kortingscode

Regelmatig worden via diverse media-acties kortingscodes verspreid die je kunt invoeren bij het afrekenen. Deze codes zorgen direct voor een verrekening op het te betalen bedrag. Dit proces is volledig geautomatiseerd.

Ben je vergeten een kortingscode in te voeren? Dan kunnen wij deze achteraf helaas niet meer toevoegen of verrekenen.
Let er bij een volgende bestelling dus goed op dat je eventuele codes op tijd invoert bij het betaalscherm. Dit geldt ook voor de codes die je ontvangt via het spaarsysteem. Kijk hiervoor bij het tabblad ‘Spaarkaart’.


Vragen over het Spaarkaart systeem

Wij houden van leuke dingen maken – maar ook van leuke dingen geven.
Zoals de Pera Pasha spaarpunten: die krijg je van ons cadeau bij elke bestelling die je plaatst.

Naast onderstaande uitleg hebben we ook een handige Spaarkaart-pagina op onze website.

Hoe werkt het?
Laten we een voorbeeld geven:
Heb je je winkelmandje gezellig gevuld met bollen wol en kom je uit op €29 (excl. verzendkosten)? Dan krijg je van ons 2 spaarpunten.
Had je nog iets meer toegevoegd en kwam je uit op €32,50? Dan krijg je 3 punten.
Oftewel: voor elke bestede €10 ontvang je 1 punt.

Datzelfde geldt als je in onze winkel komt shoppen. Laat even de QR-code van je klantkaart zien – via de Pera Pasha Store-app of je accountpagina in de webshop – en getjing, de punten stromen binnen. Zo spaar je lekker door!

Wat kun je met die punten doen?

  • Kortingscode voor je bestelling:
    Voor 15 punten krijg je van ons een kortingscode. Deze kun je gebruiken bij het afrekenen, mits je bestelling minimaal €25 bedraagt (excl. verzendkosten).
  • Korting in de winkel:
    Je hoeft geen code aan te maken. Geef gewoon aan dat je een spaarkaart hebt, scan je QR-code bij de kassa en de korting wordt automatisch verwerkt.
  • Gratis verzending:
    Ook dat kan! Voor 15 punten krijg je een kortingscode voor gratis verzending. Let op: ook hier geldt een minimale bestelwaarde van €25 (excl. verzendkosten).

Waar vind je je punten?
In de webshop zie je aan de rechterkant een knop waarmee je je spaarsaldo kunt bekijken.


Om gebruik te kunnen maken van de spaarkaart, moet je natuurlijk wel even inloggen op de website en je aanmelden voor de Pera Pasha Spaarkaart.


Leuk extraatje: je krijgt direct 1 spaarpunt cadeau 


Na aanmelding zie je een aantal handige knoppen. De eerste knop toont welke kortingscodes je al hebt ingewisseld én welke nog geldig zijn om te gebruiken.




Die 2e knop laat zien waarmee je spaarpunten kan verdienen en de 3e knop waar je ze aan kan uitgeven :-)
Deze laatste knop laat een overzicht van de punten activiteiten zien.

Veel plezier met het sparen!!

Vragen over onze CAL projecten op Facebook

Hoe werken de Pera Pasha, Mr Cey en Ozzy CAL's?

Regelmatig bieden we CAL’s aan in de vorm van complete pakketten. In zo’n pakket zit voldoende garen om het hele project te kunnen maken. Soms voegen we ook handige hulpmiddelen toe, zoals lijm, kralen of andere accessoires. Dit staat altijd duidelijk vermeld in de productinformatie.


Het eerste deel van de CAL zit standaard inbegrepen in het pakket. Dat maakt het een unieke CAL, want dit eerste deel is niet los verkrijgbaar. In uitzonderlijke gevallen wijken we hiervan af en bieden we deel 1 als los kooppatroon aan.


Materialen zoals haaknaalden, scharen en andere basisgereedschappen zijn niet inbegrepen. Heb je die nog niet in huis? Dan kun je ze eenvoudig zelf toevoegen aan je bestelling.

Het vervolg van de CAL is te volgen op onze Facebook groep 'Crochet Studio' (https://www.facebook.com/groups/870750292945519). Ben je daar nog niet aangemeld, dan kan je dat met 1 klik regelen.

De startdatum wordt ook bij de productinformatie aangegeven en dan zullen de CAL delen wekelijks gepubliceerd worden. In sommige gevallen kan de startdatum verschuiven naar later. Vaak is de oorzaak dat een deel van de garen niet op tijd geleverd kan worden door de fabrikant. 

Elke CAL van ons heeft een start- en een einddatum dat de delen te downloaden zijn. Daarna verdwijnen ze van Facebook en onze blog pagina's en is het niet meer mogelijk om na te sturen.

Overzicht van producten met een 'Pre-Order' of 'Reserveer Nu' status en de datum van beschikbaarheid

Heb je een bestelling geplaatst met daarin een 'Pre-Order of een 'Reserveer nu' product en je vraagt je af waar je bestelling blijft. Controleer hier even de datum waarop het product, onder voorbehoud, leverbaar is. Op basis daarvan wordt de bestelling pas verzonden.
Productnaam Leverbaar per
4 Seizoenen crochet-a-long (garenpakket) 01-12-2025
4 Seizoenen crochet-a-long LENTE (garenpakket) 04-03-2026
4 Seizoenen crochet-a-long WINTER (garenpakket) 10-12-2025
4 Seizoenen crochet-a-long ZOMER (garenpakket) 13-05-2026
9 Days of Christmas (Mr. Christmas Presents: Het magische kersthaakboek) 14-04-2026
Aankleed tomte Santa (Mr. Christmas Presents: Het magische kersthaakboek) 14-04-2026
Adventskalender Sokkenwol Box 2025 (limited edition) 15-11-2025
Adventskalender by Mr. Cey KERST 2025 "Gingerbread house" 01-12-2025
Anatolian Dream (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Bedtijd Bunny (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Blissful Buffalo (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Blockland (mozaïek overlay haken 2025) 01-12-2025
Creepy Halloween garenpakket (mozaiek overlay haken 2025) 15-12-2025
Forever in my heart (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Gevoelsdeken starterspakket (PASTEL) 18-12-2025
Gevoelsdeken starterspakket (RAINBOW) 18-12-2025
Haakpakket Xmas Carrousel van Katia Capri 01-10-2025
Haken à la Bloemen - Zwart en wit 27-05-2026
Happy Pasen (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Harvest Home (Mozaiek overlay haken 2025) (garenpakket) 03-12-2025
Het Muizenhuis Breiboek (reserveer nu) 19-11-2025
Hobblin Huisje by Mr. Cey CAL-pakket (inclusief deel 1) 08-12-2025
Hygge sjaal / tafelloper (Mr. Christmas Presents: Het magische kersthaakboek) 14-04-2026
Lente deken uit A new day with overlay crochet (4 seasons Pakket) 01-10-2025
Mr. Christmas Presents: Het magische kersthaakboek van Ozzy & friends 15-04-2026
Ozzy's Kerstpakket 2025 DELUXE 17-12-2025
Ozzy's Kerstpakket 2025 STANDAARD 17-12-2025
Papatya Dreamy Bubblegum (03) 11-12-2025
Papatya Dreamy Candy (07) 11-12-2025
Papatya Dreamy Candyfloss (05) 11-12-2025
Papatya Dreamy Rainbow (02) 11-12-2025
Papatya Dreamy Smoke (09) 11-12-2025
Papatya Dreamy Stormy (06) 11-12-2025
Papatya Dreamy Summer (04) 11-12-2025
Papatya Dreamy Water (08) 11-12-2025
Peppa's haakboek 11-05-2026
Piles of presents garenpakket (mozaiek overlay haken 2025) 01-12-2025
Pony Amigurumi My Krissiedolls 03-12-2025
Rainbow Garden KAL 2026 Kit (PASTEL) 20-03-2026
Rainbow Garden KAL 2026 Kit (RAINBOW) 20-03-2026
Santa Claws (kat) (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Santa Paws (hond) (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Snuggledoekjes Haken (reserveer nu) 01-10-2025
The King in Yarn: Elvis (Mozaiek overlay haken 2025) 03-12-2025
Winter deken uit A new day with overlay crochet (4 seasons Pakket) 01-10-2025
Xmas Kisses (Mr. Christmas Presents: Het magische kersthaakboek) 14-04-2026
Yuletide Snuggles (Mr. Christmas Presents: Het magische kersthaakboek) 14-04-2026

Contact formulier. Let op. De gemiddelde responsetijd is 7 werkdagen.